TentanG-Aku!

My photo
Tiada apa yang special dengan aku ini..Terima Kasih sudi datang usha-usha kat sini ok~~thanks So much!!

Jom Chat!

Recent Posts :

Bomb Mail Attack! v.1.0

Thursday, February 18, 2010


--My Second Program--
Bomb Mail Attack! v.1.0 [100% Clean!]


 Salam semua....kali ni nuar dapat buat, se-cond program  
Bomb Mail Attack! v.1.0 punya,
100% bebas dari virus~~so kpd sesiapa mahu mencuba program nuar ini
Dipersilakan ..!!
PASSWORD UNLOCK MEDIAFIRE : justnuar 

Fungsi Program ini,sgt mudah sekali cara-nya.
kepada sesiapa yang sudah ada account gmail & google account~
kalian semua dpt mengantar "email" atau "attach files"
kepada kawan-kawan lain dengan cuma
melalui program nuar buat ni,tidak payah susah-susah masuk kedalam
Web Browser & taip

WWW.GOOGLE.COM-->Login Google-->Loading Email Page-->Done!

memang lmbat sedikit untuk menghantar E-mail bukan?
tetapi dengan program Bomb Mail Attack! v.1.0 nuar ni,
cepat & mudah menghantar serta dpt menghantar
email dengan bnyak dlm satu masa,

Program ini akan di-Update ker versi-2 pula
dimana email lain selain google,seperti yahoo,msn dan lain saya akan
sertakan pada masa akan datang ,insyaalah,,
Sekira ada kesilapan semasa saya menerang kan tadi,minta maaf...

Cuz,Nuar baru sahaja terjebak dalam dunia Programming..
Sekiran-nya ade salah silap daripada Nuar,tolong Ucapkan okey!

TQ....

p/s : Guna Sebaik Mungkin......

2 comments:

Anonymous said...

bro
ade x bomber yg takyah pakai id google? terus je hentam?
lau ade kongsi bro..aku pakai yg lain2 server prob, pakai own smtp x reti pulak...susa..susa...

justnuar said...

kalau ade nanti aku share dekat sini.so,by the way.don't wory ...please wait until i post about it.ok?.thanks for coming here bro..

Related Posts with Thumbnails